Breaking

Monday, 8 April 2019

تھائی 'سچل مندر' ساحل کی کشیدگی کو چیلنج کرتی ہے

تھائی 'سچل مندر' ساحل کی کشیدگی کو چیلنج کرتی ہے



سمندر کے پانی کے طور پر آہستہ آہستہ ان کے مندر کے ارد گرد گلاب اور ان کے پڑوسیوں کو وطن سے فرار ہو گئے، تھائی ابوبو Somnuek Atipanyo گزرنے سے انکار کر دیا اور آج ملک کے تیزی سے eroding coastlines کو بحال کرنے کے لئے جنگ کا ایک علامت ہے.

موسمیاتی تبدیلی، صنعتی زراعت اور تیزی سے شہرییت کا ایک خطرناک مجموعہ تھائی لینڈ کے ساحلوں کے خلیج کو خطرے میں ڈال رہا ہے، سومنیوک سمندر کے پانی سے گھرا ہوا ہے.

پانی کے ماہی گیری شروع کرنے کے بعد سے 30 سالوں میں، سمت چن کے ماہی گیری گاؤں میں ان کے اکثر پڑوسیوں نے اپنے لکڑی کے گھروں کو دوبارہ تعمیر کرنے کے لئے کئی سو میٹر میٹر اندر لینڈ منتقل کر دیا.
اس کے مسمار کے قریب اس کے زعفروں کے قریب زعفران کے لباس میں کھڑے ہوئے - "سچل مندر" کو مدنظر رکھتے ہوئے 51 سالہ راہب سمندر سے باہر نکلتے ہیں جہاں مقامی اسکول ایک بار کھڑا ہوا.

انہوں نے بینکک کے ایک گھنٹوں کے جنوب کے بارے میں ساموت چن میں اے ایف پی کو بتایا کہ "یہ مندر گاؤں کے وسط میں تھا."

انہوں نے کہا کہ "اگر ہم اسے منتقل کر دیں تو، لوگ وہاں نہیں جانیں گے،" وہ آج مندر کے بارے میں کہتے ہیں، آج صرف ایک چھوٹا سا فالجج تک دستیاب ہے.

یہ ساحل وسیع پیمانے پر مینگورور جنگلوں کی طرف سے محفوظ ہیں - تھائی لینڈ کی خلیج دنیا میں سب سے بڑی ہے - ساحل کے خاتمے کے خلاف ایک قدرتی دفاع، ان کی وسیع جڑیں شوری لائن کو مستحکم کرنے کے ساتھ.

لیکن یہ ان کی حفاظت کے لئے ایک کھلی جنگ ہے.

حالیہ دہائیوں میں نئی ​​ترقی کے ساتھ ساتھ جھیلوں اور نمک فارموں کی وسیع ترقی کے لئے منگل جنگلوں کو صاف کیا گیا ہے.

ملک کے بحریہ بحریہ اور ساحل سمندر وسائل اور اقوام متحدہ کے ماحولیاتی پروگرام کی ایک رپورٹ کے مطابق، 1 961 اور 2000 کے درمیان تھائی لینڈ میں اس کے وسیع ساحل سمندر کے منگوے جنگلات کا تقریبا ایک تہہ حصہ کھو گیا.

آب و ہوا کی تبدیلی بھی ایک اثر ہے: مضبوط لہروں اور زیادہ فاسد مانسون تھائی لینڈ کے خلیج میں مینگرووں کو خارج کر چکے ہیں، جو خاص طور پر اس کے پانی کی وجہ سے کمزور ہیں.

ٹوٹا جار جارگونگسک نے کہا کہ "لہریں اور ٹھوس پہلے سے کہیں زیادہ ہیں" جو کہ تھائی لینڈ کی حکومت کو کشیدگی سے لڑنے کے لئے اپنی پالیسی پر مشورہ دیتے ہیں.

ایشیائی اور کاسپین ساحل سمندر میں دنیا کے دو متاثرہ علاقوں ہیں.

یہ ایک عالمی مسئلہ ہے: دنیا کے ساحل سے زائد مربع کلومیٹر مربع کلومیٹر - 1984 اور 2015 کے درمیان ہیٹی کے سطحی علاقے کے برابر کھو گیا تھا.

بحریہ کے محکمہ اور ساحل وسائل کی طرف سے اے ایف پی کے مطابق، تھائی لینڈ میں ملک کے ساحلوں کا ایک چوتھا حصہ - یا تقریبا 700 کلو میٹر (500 میل) - کچھ "شدید" ہیں.

اب تھائی لینڈ کی قیمتی منگروک ماحولیاتی نظام کو ایک قومی رضاکارانہ درخت ریفرننگ اسکیم کے ذریعہ بحال کرنے کے لئے ایک دھکا ہے، بشمول Somnuek جزیرے خانہ کے قریب. ہم نے حالیہ دھوپ دوپہر ہے، جو لوگ مینگروے کے درختوں کو تبدیل کرنے کے لئے سمندر میں سینے کی گہرائیوں سے محروم ہوتے ہیں.

سرکار اور ٹوپیوں میں کلید، وہ بانسری طور پر بانس کے قطبوں کے ساتھ ساتھ نوجوان نیلیوں کو پودے لگاتے ہیں جو لہروں سے بچنے میں مدد کرتے ہیں.

"اس منصوبے کو کہا جاتا ہے 'لوگوں کے دلوں میں جنگل کو پودے لگانے'، '' اس پروگرام کو چلتا ہے، واسن ڈٹسیوان نے کہا.

بینکاک کے شہر کے حکام کے ذریعہ 2016 ء میں قائم رہیں، اس منصوبے نے اب تک پورے ملک بھر میں 84 ایکڑ مینگروؤں کو تبدیل کر دیا ہے.

وائس امید کر رہا ہے کہ اس منصوبے کو کامیابی ملے گی جہاں دوسروں کو ناکام ہوگیا ہے.

تقریبا 10 سال پہلے، تاؤوت نے ساموت چن متبادل مینگرو درختوں میں رہائشیوں کی مدد کی تھی لیکن کچھ علاقوں میں بہت زیادہ دور ہو گیا.

انہوں نے کہا کہ "اگر آپ بہت زیادہ مینگروفوں کو پودے لگائیں تو یہ مدد نہیں کرسکتی."

ایک اور حکمت عملی ہے سیمنٹ کے سلنوں میں اور seored خود میں - جڑوں منگووا کے لئے ایک متبادل کے طور پر کام کرنے کے لئے.

ساحل کے ساتھ ساتھ پٹایا، جہاں سلون ساحل سمندر کے متعدد میٹر کو دوبارہ بھیجنے میں مدد ملی ہے.

تانتا نے کہا، لیکن ساحل کے ساتھ تیزی سے ترقی کے ساتھ یہ برقرار رکھنے کی دوڑ ہے.

جیسا کہ سومنیوک کے ساحل کے ساحل کے باوجود، مستقبل کے لئے کچھ امید ہے.

Instagram کے قابل selfies کے لئے نام نہاد سچل مندر پر فلوٹنگ.

وینسانو کے گاؤں کے سربراہ کینگناموت نے کہا کہ "ساحل کے خاتمے کے خلاف جنگ شہرت میں آئی ہے."