Breaking

Monday, 8 April 2019

بی جے پی نے متوقع طبقات، وعدوں 'سبا سورت، سبا ویکس' کو ایک بار پھر دھوکہ دیا


نئی دہلی: بی جے پی کے 'سنکلپ پٹرا' شاید اس بات سے خوفزدہ ہوسکتے ہیں کہ حزب اختلاف کی کانگریس کے منشور کا تعلق تھا، لیکن دو دستاویزات نے اس انتخاب کے موسم میں ان کے نقطہ نظر میں تیزی سے اہم کردار ادا کیا ہے: ایک ایک کی سیاست کا کھیل رہا ہے، اور دوسرا حقائق کی.

کانگریس نے مختلف حصوں کے لئے پیشکش کی بہت سی چیزیں - غریب خاندانوں کے غریب ترین افراد کو 72،000 روپئے، نوجوانوں کے لئے 24 لاکھ سرکاری ملازمتوں، کسانوں کے لئے 'کارج موزک' (قرض معافی)، غیر لکڑی جنگل کے لئے کم از کم معاونت کی قیمت تھی. قبائلیوں کی پیداوار، MNREGA کے تحت 150 دن کے کام، وغیرہ. اس اشتھاراتی مہم راہول گاندھی کو بے حد فائدہ مند قرار دینے کے ذریعہ اس تاثر کو مضبوط بناتا ہے.

بی جے پی نے کسانوں کو ہر سال 6،000 رو. کی گنجائش کو بڑھانے اور ان کے پنشن کا وعدہ بڑھانے کی طرف سے تھوڑا آبادی کا سراغ لگایا ہے. اس نے درمیانی طبقے کو بھی ایک ذریعہ بنا دیا ہے تاکہ ٹیکس سلاب اور ٹیکس کے فوائد کو دوبارہ ہاتھ میں زیادہ نقد رقم دینے کی توثیق کریں.

کم ٹیکس، دکانوں کے لئے پنشن، پکا گھروں: بی جے پی منشور نے آبادی کے ساتھ پیک کیا

ضروری کلاسوں کے لئے سہولت

'سرکل پتر' نے بڑے پیمانے پر بی جے پی کو متوقع طبقات کے لئے سہولت فراہم کرنے کے طور پر پیش کیا ہے. اس نے بنیادی ڈھانچے اور فارم کے شعبے میں بہت زیادہ سرمایہ کاری کرنے کا وعدہ کیا ہے، ہر ضلع (نجی یا عوامی پہلوؤں کے ذریعے) میں 20،000 کروڑ رو. بیج شروع - اپ فنڈ 'بنائیں، ہر خاندان میں پکا گھروں کو فراہم کریں. ہر گھر میں پائپ شدہ پانی، دوسروں کے درمیان.

یہ، ہندوستان کے ساتھ ساتھ دنیا میں تیسری بڑی معیشت بنانے اور 'کاروبار کرنا آسان بنانے' میں بہتری دینے کا وعدہ حکمران جماعت کی طرف سے پیش کردہ 'اطمینان پیکج' کا حصہ ہے. بی جے پی نے روزگار اور 'خود روزگار' کے مواقع پیدا کرنے کا وعدہ کیا ہے، لیکن ایک نمبر ڈالنے سے انکار کر دیا گیا ہے - شاید وہ 2014 میں 2014 میں 2 کروڑ روزگار کا وعدہ کرنے والے فکک پر غور کرنے کے قابل ہو.

یہ وعدہ بی جے پی کی بڑی قوم پرستی کی داستان میں اچھی طرح سے کھانا کھلاتا ہے، جس میں نئی ​​بھارت نے دہشت گردی کے لئے صفر رواداری کی ہے اور سرحد بھر میں دہشت گردی کو 'اس کی جڑ میں' کچلنے کے لۓ جا سکتے ہیں.

سختی کا وعدہ

یقینا، منشور نے بی جے پی کے حامیوں کے درمیان مشکلات کے خدشات کو مباحثہ کرتے ہوئے کہا کہ یونیفارم سولی کوڈ، آرٹیکل 370 کی توثیق، اور ایودھیا میں رام مندر کی تعمیر کو تیز کرنے کے بعد پارٹی کے عہدے پر عملدرآمد کرکے آئین کا فریم ورک) اور آرٹیکل 35A سکریپنگ کے ایجنڈا کو بھی شامل کرکے.

ان کی تقریروں میں بی جے پی کے رہنماؤں کو زیادہ تر قوم پرستی کو چلانے اور سامراجی لائنوں کے ساتھ پولرائزیشن بنانے کی کوشش کر رہی ہے. یہ معاملات پارٹی کو اپنے ووٹ کے بینک کو مضبوط بنانے میں مدد کرتی ہیں، لیکن مختلف عوامل کے لئے 2014 میں مودی کے لئے ووٹ لینے والے ایسے متوقع طبقات پر محدود تاثیر ہے. بی جے پی کے 'سنکلپ پٹرا' ان کے لئے زیتون شاخ کی حیثیت سے کام کرسکتے ہیں.