پہلے مرحلے میں مہم کے اختتامی مراحل

بیکہم کی درخواستوں ملیریا ختم کرنے کے لئے، ویڈیو 9 زبانوں میں شامل ہیں


اتر پردیش کے آٹھ لوک سبھا کے حلقوں میں مہم جوئی جو جمعہ کو پولنگ کے پہلے مرحلے میں انتخابات میں جا رہی ہے، منگل کو شام کے اختتام تک پہنچ گئی.


آٹھ نشستوں میں مظفر نگر، باغپت، غازیآباد، گوتم بودھ نگر، کیرانا، بجنور، سہارا پور اور میروت شامل ہیں.

ایک اندازہ لگایا گیا ہے کہ تقریبا 1.5 کروڑ ووٹ ان 96 نشستوں کی قسمت کا فیصلہ کرے گا، جو ان نشستوں پر فخر میں ہیں.

جبکہ بی جے پی نے تمام آٹھ نشستوں پر امیدواروں کو رکھی ہے، کانگریس نے 6 نشستوں کو نامزد کیا ہے جس میں دونوں جماعتوں نے جمہوریت کے لئے دو چھوڑ دیا.

آزاد اور منصفانہ پولنگ کو یقینی بنانے کے لئے وسیع سیکورٹی انتظامات کئے گئے ہیں. نئی دہلی: وزیر اعظم نریندر مودی کی قیادت میں نیشنل ڈیموکریٹک الائنس 275 نشستوں کے ساتھ پتلی اکثریت حاصل کرسکتی ہے، صرف آنے والے لوک سبھا انتخابات میں ہفتے کے روز ایک سروے سروے کا سروے.

بھارت کے ٹی وی سی این ایکس رائے رائے نے ہفتے کے روز تازہ ترین ٹیلی ویژن سی این ایکس رائے رائے دیتے ہوئے کہا کہ بی جے پی کی تعداد 282 سے 230 نشستوں میں سے ہو سکتی ہے، جو 543 نشست لوک سبھا میں 272 مڈے کے دائرے سے کم ہے.

انہوں نے کہا کہ "بی جے پی، جوہری ہڑتال، دہلی کے تمام سات لوک سبھا کی نشستوں کی صاف جھاڑو بنانے کی تجویز ہے."

"سروے نے 275 نشستوں میں کامیابی حاصل کی ہے، اس کے بعد کانگریس کے سربراہ یوپی اے 147 نشستوں میں، اور SP، BSP، TMC، TRS، علاقائی جماعتوں اور آزادانہ جماعتوں سمیت 121 دوسروں کو جیتنے کا امکان ہے." .
اس نے کہا کہ کانگریس کی ٹیم 2014 میں اس وقت 44 سے بڑھ سکتی ہے.

ریاستی ریاستی جموں میں 275 نشستوں کی مجموعی تعداد میں، بی جے پی 230 نشستیں، شیو سینا 13، ایڈیڈیم 10، جے ڈی (یو) نو، اکالی ڈال دو، پی ایم کیو ایم دو، ایل پی ج 3، اور باقی دیگر علاقائی اور چھوٹے جماعتوں کے ذریعہ کر سکتے ہیں. سروے نے بتایا کہ یو پی اے کی 126 نشستوں کی تعداد میں، کانگریس 97، DMK 16، لولا یادو کی آرجیڈ آٹھ، ٹی ڈی پی سات، اور باقی دیگر علاقائی اور چھوٹے جماعتوں کی طرف سے جیت سکتے ہیں.

اس سے مزید کہا گیا ہے کہ ممتا بنرجی کے ٹرینیول کانگریس نے 28 نشستیں، سماجوی پارٹی 15، مایوتاتی کے بی پی ایس 14، یو ایس آر کانگریس 18، تلنگانہ راحترا سامیائی 12، بجی جنتا ڈال 14، بائیں جسٹس آٹھ، اور باقی دیگر علاقائی اور چھوٹے جماعتوں کی طرف سے جیت لیا ہے.

ریاست اسمبلی انتخابات میں اس وقت سماعت ہوئی، جس میں حکومتی بجو جنتا دل نے اوڈیشا میں اقتدار برقرار رکھے گا اور 100 نشستوں میں سے 100 نشستوں میں سے 100 جیتنے کا امکان ہے. سروے کے مطابق، اپوزیشن یو ایس آر کانگریس کو آندھرا پردیش میں اقتدار میں طوفان کی امید ہے اور 175 اسمبلی کی نشستوں میں سے 100 جیتنے کا امکان ہے.