Breaking

Tuesday, 9 April 2019

بالاوت ہڑتال پر ووٹ کے لئے وزیراعظم مودی سے مطالبہ کرتے ہوئے، پولاما کے حملے کے جتنوں کو قتل کیا گیا، EC رپورٹ کو تلاش کرتا ہے

بالاوت ہڑتال پر ووٹ کے لئے وزیراعظم مودی سے مطالبہ کرتے ہوئے، پولاما کے حملے کے جتنوں کو قتل کیا گیا، EC رپورٹ کو تلاش کرتا ہے


الیکشن کمشنر نے وزیر اعظم نریندر مودی کی یادداشتوں کی شناخت کی ہے جس نے پہلی بار ووٹرز سے بالاٹ میں فضائی حملے کا نشانہ بنایا جس نے ان کے ووٹ کو وقف کرنے کا مطالبہ کیا اور مہاراشٹر کے سروے کے حکام سے ایک رپورٹ طلب کی.

سروے کے پینل کے ذرائع نے منگل کو بتایا کہ مہاراشٹر کے چیف انتخابی افسر نے کہا ہے کہ ابتدائی طور پر رپورٹ پیش کرنے کے لئے.

مودی نے مہاراشٹر کے الٹرا میں ایک ریلی سے خطاب کرتے ہوئے کہا، "کیا آپ کا پہلا ووٹ ہوا ہے جو انھیں ہڑتال کے لۓ ہوا ہے."

انہوں نے پہلی بار ووٹرز سے بھی پوچھا کہ پولیو دہشت گردی کے حملے میں مارے جانے والے سی آر پی ایف کے جوانوں کو اپنے ووٹوں کو وقف کیا جائے.
"میں پہلی بار ووٹروں کو بتانا چاہتا ہوں: آپ اپنا پہلا ووٹ ویر جبوان (والٹین فوجیوں) کے لئے وقف کیا جا سکتا ہے جنہوں نے پاکستان میں فضائی ہڑتال کی ہے.) آپ کا پہلا ووٹ ویر شیعہ (بہادر شہید) کے لئے وقف کیا جا سکتا ہے. پسمون (دہشت گردانہ حملے)، "وزیراعظم مودی نے کہا.

رپورٹ گزشتہ مہینے جاری ہونے والے ایک مشاورتی مشاورت کے تناظر میں طلب کیا گیا ہے کہ جماعتوں نے مسلح افواج کے اعمال سے متعلق سیاسی پروپیگنڈے میں ملوث ہونے سے بازو ہونے کا مطالبہ کیا ہے.

کمیشن نے کہا کہ پارٹیوں / امیدواروں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ ان کے مہمانوں / امیدواروں کو اپنے انتخابی مہم کے حصہ کے طور پر، کسی بھی سیاسی پروپیگنڈا میں ملوث ہونے سے دفاعی قوتوں کی سرگرمیوں میں ملوث ہونے سے بچنا چاہئے. "کمیشن نے مارچ 19 کو بتایا.

پی پی آئی (ایم) نے وزیراعظم مودی کے خلاف انتخابی کمیشن کو لکھا ہے کہ اس نے ان کے بیان کے دوران موڈ آف ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی کرنے پر الزام لگایا ہے کہ مہاراشٹر اور کرناتھا میں عوامی اجلاسوں میں.

وزیراعظم مودی کے بیانات کے بعد، کانگریس کے رہنما کپیل سیبل نے دہلی میں صحافی کو بتایا کہ ہمارے شہیدوں کے نام پر سیاست نہیں ہونا چاہئے، لیکن یہ ہو رہا ہے اور 'اداس حصہ' یہ ہے کہ انتخابی کمیشن اس بارے میں کچھ نہیں کر رہا ہے.
https://www.sciencetechhealth.comhttps://www.sciencetechhealth.com کانگریس کے پہلے ہی انتخابی کمیشن نے اتر پردیش کے چیف وزیر یوگی ادیتھناتھ کو اپنے "مودیجی کی سینا" کی یادداشت کے لئے ہلکے رپ کے ساتھ بہت زیادہ نیچے اتار دیا تھا، انہوں نے مزید کہا کہ اتر پردیش کے وزیر اعلی نے "بھارتی" سروے کے جسم نے اسے "پیار خط" لکھا ہے.

9 مارچ کو، EC نے تمام سیاسی جماعتوں کو ہدایت کی تھی کہ وہ دفاعی اہلکار اور مہمانوں کے لئے کامیابیوں کا استعمال نہ کریں.